vrijdag 5 november 2010

Panterprint met nailart?





Nou, ik heb weer iets gemaakt, hihi! ik weet niet hoe ikhet moet noemen, panterprint met 2 kleuren ofzo? hihi. Dit zijn de dingen die ik heb gebruikt:
- Smoothing Basecoat van catrice
- Hot or not van catrice
- Sweets for my sweets van catrice
- Wrapped around my finger van catrice
- Essence cool black nail art pen
- Hema topcoat (elke topcoat kan natuurlijk)
- Euro shopper nail art


Well, i made something again. I don't know how i have to call it, panterprint with two colors or something, hihi. This are the things i used:
- Smoothing Basecoat by catrice
- Hot or not by catrice
- Sweets for my sweets by catrice
- Wrapped around my finger by catrice
- Essence coo
l black nail art pen
- Topcoat
- Nail art
Natuurlijk begin je met mooie schone
nagels en daarna een laagje basecoat.
Zelf gebruik ik Nail Expert Smoothing Base
Coat van catrice, maar natuurlijk gebruik
je een basecoat na eigen keuze.


You start with clean nails and th
en you put on some base coat. I use Nail Expert
Smoothing Base Coat by catrice but ofcourse you can use a basecoat you like.



Daarna heb ik mijn nagels gelakt met Hot Or Not van catrice en heb ik stipjes gezet met Sweets For My Swee
ts en Wrapped Around my finger van
catrice.


After that i polished my nailes with Hot Or Not by catrice and i put spots on my nails with Sweets For My Sweets and Wrapped Around My Finger by catrice.


Daarna heb ik met de essence nail art pen halve (kwart, weet niet precies) rondjes om de stipjes heen waardoor het op een panterprintje gaat lijken.

Then you make half rounds around the spots with the essence nail art pen.

Daarna topcoat, op elke nagel een lichtgekleur nailart dingetje, nog een laag topcoat, even laten drogen en klaar!


After that a topcoat, on every nail a light color nailart thing (i'm sorry), some topcoat, dry and done!




Dan natuurlijk nog het eindresultaat!

And Than, you have the result!





1 opmerking: