vrijdag 12 november 2010

glitter on matt nailpolish!


Hello ladies!

Ik heb een nieuw lakje gekocht bij de tedi in Duitsland. Ik vond hem erg leuk en hij was maar 1euro! Ik heb ook gelijkt wat leuks gemaakt op mijn nagels. (Nouja, op mijn nepnagels, die heb ik ook nieuw gekocht en heb ze nu 2 dagen op.) De nagellak heeft een matte finish, ik hou er van!

i bought a new polish at a shop called tedi, in Germany. I like it, so i bought is for 1 euro, not so much. So, i made something fun on my nails. (Fakenails this time. I bought new fakenails and wear them for two days now.) The polish has a matt finish, i love it!I

Kisses and hugs, Miranda.




2 opmerkingen:

  1. crea bea pretty bella!!!!

    Superleuk gedaan wijffiehj!!!!

    Love,
    Nenaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Leuk lakje ook en zo goedkoop! Daar heb je er vast meer van gekocht? ;-)

    Ik las dat je samen met nena gaat "battelen" met nailart?! Leuk joh! Ik ben heeel benieuwd wat jullie gaan maken en zal jullie zeker blijven volgen!

    BeantwoordenVerwijderen